Veido savu ideālo ķermeni un iegūsti pašapziņu

Pirmie rezultāti jau pēc 30 dienām. Bez traumām un zilumiem.
Veido savu
ideālo ķermeni un
iegūsti pašapziņu
Pirmie rezultāti jau pēc 30 dienām. Bez traumām un zilumiem.
Sievietēm
jebkuram fiziskās sagatavotības līmenim
Vidēja
slodze
60-90 minūtes
1 nodarbības ilgums
14-18
cilvēku grupa
Sievietēm
jebkuram fiziskās sagatavotības līmenim
14-18
cilvēku grupa
Kurss skaista ķermeņa veidošanai
Mēs nodrošinām klientēm pievilcīgas, veselas un pārliecinātas sievietes dzīvesveidu.
Metodikas priekšrocība
Mūsu metodikas pamats – funkcionālie treniņi ar kikboksa un krosfita elementiem. Unikālā metodika ļauj uzlabot ķermeņa stāvokli 2 reizes efektīvāk nekā trenažieru zālē.
Veselības kontrolēšana
Тreniņos var piedalīties sievietes ar jebkuru fizisko sagatavotības līmeni, izvērtējot blakusparādības
Тikai sievietes
Treniņu programmu sievietēm ir veidojušas pašas sievietes
Uzlabojumi garantēti
Pirmos ievērojamos rezultātus pamanīsi jau pēc 30 dienām vai atgriezīsim par abonementu samaksāto naudu
Metodikas priekšrocība
Mūsu metodikas pamats – funkcionālie treniņi ar kikboksa un krosfita elementiem. Unikālā metodika ļauj uzlabot ķermeņa stāvokli 2 reizes efektīvāk nekā trenažieru zālē.
Veselības kontrolēšana
Тreniņos var piedalīties sievietes ar jebkuru fizisko sagatavotības līmeni, izvērtējot blakusparādības
Тikai sievietes
Treniņu programmu sievietēm ir veidojušas pašas sievietes
Uzlabojumi garantēti
Pirmos ievērojamos rezultātus pamanīsi jau pēc 30 dienām vai atgriezīsim par abonementu samaksāto naudu
Mūsu treniņa programma stirpina visas galvenās muskuļu grupas, sadedzina liekās kalorijas, veicina svara samazināšanos, aizvieto treniņus trenažieru zālē un samazina muguras sāpes.
Mūsu treniņa programma stirpina visas galvenās muskuļu grupas, sadedzina liekās kalorijas, veicina svara samazināšanos, aizvieto treniņus trenažieru zālē un samazina muguras sāpes.
Tev noteikti nepieciešamas nodarbības, ja:
Tev noteikti nepieciešamas nodarbības, ja:
Tu saproti, ka tavs pašreizējais ķermeņa stāvoklis tevi neapmierina
Tu esi nogursi no monotonām nodarbībām trenažieru zālē, nesasniedzot vēlamos rezultātus
Tevi uztrauc savas veselības saglabāšana

1. Tu saproti, ka tavs pašreizējais ķermeņa stāvoklis tevi neapmierina

2. Tu esi nogursi no monotonām nodarbībām trenažieru zālē, nesasniedzot vēlamos rezultātus

3. Tevi uztrauc savas veselības saglabāšana
Un tagad aicinu tevi atbildēt tikai uz vienu jautājumum: vai tu vēlies izmaiņas?
Viss ir atkarīgs tikai no tava lēmuma
Un tagad aicinu tevi atbildēt tikai uz vienu jautājumum: vai tu vēlies izmaiņas?
Viss ir atkarīgs tikai no tava lēmuma
Kas ar tevi notiks jau pēc mēneša?
Kas ar tevi notiks jau pēc mēneša?
Tu pārstāsi samierināties ar to, kas tavā dzīvē notiek. Tu vēl vairāk vēlēsies izmainīt sevi uz labo pusi.
Tu jutīsi pārliecību par sevi un motivāciju. Tavs dzīvesveids mainīsies uz labo pusi.
Tavi muskuļi būs tonusā, tu iegūsi pirmos rezultātus. Un pats galvenais – tu sapratīsi, ka spēj mainīties.
Stiepšanās + pašmasāža ar rolleri

— stimulējam asinsriti un limfas cirkulāciju organismā
— paaugstinām lokanību
— mazinām sāpes un nervu saspringumu
— palēninām novecošanu
— pasargājam locītavas un saites no traumām.

Lokans ķermenis un spēja labi izstiepties – jaunības pazīme. Katras nodarbības beigās veiksim atjaunojošu pašmasāžu.
Kompleksie muguras un preses stiprināšanas treniņi
Treniņi nostiprinās mugurkaula zonu, atbrīvos no sāpēm jostas vietā un citās muguras daļās. Vesels mugurkauls – lieliskas pašsajūtas, stipras veselības un lieliska ārējā izskata pamats.
Īpašie treniņi

Piektdiena

18:00–19:00
Stiepšanās + pašmasāža ar rolleri.


vai

Sestdiena
10:00–11:00
Kompleksie muguras un preses stiprināšanas treniņi.
Kluba trenere
Oksana Petrova
Sertificēta instruktore. Trenere kopš 2005. gada. Melnā josta kikboksā (3 Dans) un melnā josta tekvon-do ITF (2 Dans).
Vairākkārtējā Latvijas čempione kikboksā un tekvon-do. Baltijas tekvon-do kausa čempione, starptautisku tekvon-do un kikboksa sacensību uzvarētāja. Atklātā Pasaules čempionāta WASCO sudraba medaļas ieguvēja.
Mūsu arese
Nāciet: Liepajas iela 3a
Zvaniet: 29 88 1126
Rakstiet: hello@borneo.lv
Bezmaksas autostāvvietas karte
Teritorijā ir apsargājama maksas autostāvvieta.

Sabiedriskais transports
Аutobusi: 5 7 8 25 46 55 56 — uz kartes
Аutobusi: 7 8 44 — uz kartes
Тramvajs: 2 — uz kartes

Rezervē sev vietu
Jau pirmajā nodarbībā sapratīsi, ka esi izvēlējusies pareizi
Kikbokss
45 €
Pirmdiena, trešdiena
Kikbokss
50 €
Otrdiena, ceturtdiena
Īpašs treniņš
28 €
Sestdienās (4 reizes)
Pierakstīties
Kas notiks pēc informācijas nosūtīšanas: sazināsimies ar Jums → atbildēsim uz Jūsu jautājumiem → precizēsim informāciju → uzaicināsim uz pirmo treniņu → Aiziet!
Tev ir jautājumi?
Vai es nezaudēšu sievišķību?
Visi vingrinājumi ir izvēlēti tā, lai izceltu sievietes formas, mēs netrenējam milzu muskuļus, tie mums nebūt nav vajadzīgi. Skaists reljefs, tonuss un lokanība – tas ir mūsu galvenais mērķis.
Man ir bijušas dažādas traumas, vai es drīkstu apmeklēt treniņus?
Katrs gadījums ir individuāls, konsultējieties ar savu ārstu. Pirms pirmā treniņa trenere noteikti jautās par traumām un jūsu veselības stāvokli.
Vai treniņus var apmeklēt tikai sievietes?
Jā, vīrieši treniņa laikā neatrodas zālē.
Vai es varēšu trenēties, ja man nav pieredzes un īpašas fiziskās sagatavotības?
Protams, slodze tiek regulēta, nosakot intensitāti. Trenere vispirms parāda visus vingrinājumus un sāk ar pašiem pamatiem. Katrai ir individuāla pieeja. Trenere demonstrē katru vingrinājumu tik reizes, cik tas nepieciešams tieši tev, lai pareizi apgūtu tehniku.
Vai drīkst trenēties pēc dzemdībām?
Pirmos 3-6 mēnešus pēc dzemdībām nav ieteicams trenēties. Dodiet sev laiku atgūties, kā arī baudiet mazuļa klātbūtni. Tiklīdz ārsts ļaus uzsākt treniņus, tos droši var apmeklēt. Taču ir svarīgi nepārcensties, tāpēc noteikti brīdiniet savu treneri, ka esat jaunā māmiņa.
Kas jāņem līdzi uz treniņu?
  • Lielisks noskaņojums
  • Ērtu sporta apģērbu (sporta topu, krekliņu, bikses)
  • Ērtus sporta apavus (jo vieglāki, jo labāk, kedas – viens no labākajiem variantiem, bet var sportot arī basāk kājām)
  • Ūdeni bez krāzvielām/piedevām, negāzētu
  • Mazu dvielīti sejai
  • Ja vēlies – vingrošanas paklājiņu
Īpašu vērību pievērsiet veļai. Topam pietiekoši stingri jāfiksē krūtis, lai izvairītos no tvirtuma un elastības mazināšanās.
Kādā vecumā jau vairs nav ieteicams sākt trenēties?
Treniņus var uzsākt, kā arī tie ir nepieciešami jebkurā vecumā.
Sporta klubs sievietēm
Made on
Tilda